לייטמן על הכוח הכי חזק בעולם

ידוע שכוח המחשבה הוא הכוח הכי חזק במציאות , דוגמאות בעולם הזה לא חסרות , למשל כשאימא חושבת על הילד שלה שיצא לטיול בדרום אמריקה היא גם מעבירה לו את ההרגשה וגם מרגישה בעצמה את מה שעובר על הילד שלה למרות המרחק העצום ביניהם של עשרות אלפי קילומטר . 

נשמע מה אומרת חכמת הקבלה על הכוח המיוחד שנקרא כוח המחשבה :

מחשבה, מהי בכלל ? כביכול משהו ריקני חסר משקל, ובעצם כוח שקיים בצורה נצחית ושלמה , אף אחד לא יכול לגנוב את המחשבה , לעשות בה שימוש לא הוגן , זה האושר המרכזי , היחס לחיים , היחס לעולם , לאנשים , המחשבה היא האושר הפנימי של האדם , שום יהלום לא מתקרב אליה !

בספר הזוהר נכתב " הכול במחשבה יתבררו " , האדם פועל אחרי שהוא מברר דברים במחשבה  קודם המחשבה שבאמצעותה הוא מכוון את הרצון , הוא עושה מעשים על ידי הרצון , ומגיע למשהו שנדמה לו כמטרה , עליו לברר ולבדוק שהמטרה מגיעה ממרכז הבריאה , וכמה הוא מתקרב לאותו מקום ולאותם ערכים , לאדם יש יכולת לכוון את מחשבותיו בהתאם להשתייכותו לאנשים אחרים ( סביבה שבחר להיות בה ) ויחד איתם לברר ולקבל חינוך והשפעה נכונים , על ידי המחשבה אנחנו יכולים לשנות את עצמנו לכל כיוון שנרצה .

הדבר היחיד שאדם יכול להמשיך אתו מהמצב שבו הוא חי למצב שבו הוא מת זו המחשבה ! והמחשבה הכי יקרה היא מחשבה חיובית ויחס טוב לזולת ! המחשבה הזו לא נעלמת , היא נשארת לעד רק בגלל שהיא נמצאת מחוץ לטווח המחשבה לעצמו , לעומת האגו שמת עם הגוף ונרקב . המחשבה נמצאת בצד השני , האלטרואיסטי , בתכונות החיוביות שהאדם רכש במשך חייו בעולם הזה , ויחד אתם הוא עולה לממד אחר , שנקרא העולם הרוחני . ולכן מסבירה חכמת הקבלה שרק כדי לצבור כאלה מחשבות , רצונות , התעוררויות חיוביות , התפרצויות של מחשבות טובות שווה לחיות ! כי רק באופן הזה אנחנו מניעים מחדש את העולם האינטגרלי הגשמי והרוחני . למחשבה אישית אין למעשה שום כוח בהשוואה למחשבה קבוצתית שבאמת ממומשת , אם אתה קושר עצמך לסביבה כאשר כולם רוצים להגיע לאותה מטרה , אז תוכל ליישם כל מחשבה משותפת שמכוונת באופן נכון ומרבי למטרה הגבוהה ביותר בחיים להשיג את הכוח שמנהל את המציאות המתראה לעיניך !